Παρασκευή 31 Μαΐου 2019

ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗ

Αγαπητοί συνδημότες
Θα ήθελα  να σας ευχαριστήσω από καρδιάς για την τιμή και την εμπιστοσύνη που δείξατε στο πρόσωπό μου, δίνοντάς μου την ευκαιρία να σας εκπροσωπήσω στο επόμενο συμβούλιο της δημοτικής κοινότητας Αλιβερίου, όπως δείχνουν τα καταμετρημένα εκλογικά τμήματα.

Ιδιαίτερα θέλω να ευχαριστήσω την οικογένειά μου, τη σύζυγό μου και τα παιδιά μου, καθώς και τους στενούς και αγαπημένους μου φίλους που πίστεψαν σ΄ εμένα και με υποστήριξαν καθ΄ όλη τη διάρκεια της εκλογικής περιόδου.

Η εμπιστοσύνη που μου δείξατε αποτελεί για εμένα ευθύνη και ευελπιστώ να ανταποκριθώ στις προσδοκίες σας και να συμβάλω με τον καλύτερο δυνατό τρόπο στη βελτίωση της ποιότητας ζωής του τόπου μας και της πόλης του Αλιβερίου.

Εύχομαι και πιστεύω ότι όλοι οι εκλεγέντες θα παράγουν έργο για τον τόπο και την πόλη μας με σοβαρότητα, εντιμότητα, διαφάνεια και ανιδιοτέλεια.

Ιδιαίτερη αναφορά και συγχαρητήρια θέλω να απευθύνω και σε εκείνους, οι οποίοι έδωσαν τον δικό τους προσωπικό αγώνα αλλά δεν εξελέγησαν. Άλλωστε, ο αγώνας για την ευημερία του τόπου μας και των δημοτών μας δεν μετριέται με αριθμούς, δεν έχει νικητές και ηττημένους και δεν πρέπει να σταματάει ποτέ.

Στη δημοτική κοινότητα Αλιβερίου πρέπει να γίνουν πολλά και έχουμε ανάγκη από ένα δραστήριο συμβούλιο, αλλά και συνάμα αποτελεσματικό.

Θεωρήστε βέβαιο ότι θα είμαι πάντα δίπλα σας και θα συμβάλλω τα μέγιστα σε ότι είναι εφικτό για μια σύγχρονη και ανθρώπινη  πόλη.

Την Κυριακή 2 Ιουνίου δίνουμε ψήφο εμπιστοσύνης στον υποψήφιο δήμαρχο Δημήτρη Θωμά και στον συνδυασμό «Νέοι Ορίζοντες». Συνεχίζουμε τον τίμιο και καθαρό αγώνα μας, με μοναδικό κίνητρο να υποστηρίξουμε τα πραγματικά συμφέροντα του τόπου μας.

Με εκτίμηση!
Γιάννης Ντούρμας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου